last minute last minute
TwitterFacebookGoogle+počitnicelastminute hrvaška
last minute

Kuba | Hurgada | Jamajka | Kanarski otoki | Dubaj | Maldivi | Dominikanska Republika | Mehika | Bali | Albumi | Pogosta vprašanja

6.11.


Enostavno iskanje

 
išci
kam hotel
kategorija
storitev
odraslih
otroci
od do
trajanje
iz

Izbrane ponudbe

 

Ostale možnosti

 

Last minute iz LJU
Condor

 


- hoteli Azija
- hoteli Afrika
- hoteli Indijski ocean
- hoteli Karibi
- hoteli Polinezija
- hoteli Evropa
- hoteli ZDA /Kanada
- hoteli Hrvaška
Opisi hotelov


SMR&Co. d.o.o.
PE Gorenja vas Reteče 12
4220 Škofja Loka

T: 04 5021800
T: 041 691851
F: 04 5021818

pon.-pet.
od 8:00- 17:00


info@lastminute.si





3.239.87.20





Pogosta vprašanja (FAQ)


? Kako se lahko rezervira neka izbrana ponudba?
Ko najdete ustrezno ponudbo, je najbolje, da se izpolni obrazec za naročilo, kar za vas še ne ustvarja nobenih obveznosti, na vpisan e-mail naslov pa boste prejeli informativno ponudbo .
Na podlagi te je priporočljivo, da nas kontaktirate telefonsko. V kolikor je vse OK in vam ponudba še vedno ustreza, je potrebno izvršiti plačilo ter v čim krajšem času poslati potrdilo o plačilu na e-mail ( info@odklop.com ) ali na faks (04 502 1818). Ko to prejmemo se izvede fiksna rezervacija.
Rezervacije v pravem pomenu besede v večini primerov žal niso mogoče. Drugačen pa je sistem pri rednih letalskih kartah.

? Kako se realizira nakup REDNIH LETALSKIH kart?
Postopek je v začetku isti kot pri vseh ponudbah. Najugodnejso varianto si lahko priklikate prek povezave http://www.odklop.com/index.php?st=avio . Splača se preverit čim vec kombinacij z datumi odhoda in vrnitve ter z različnimi odhodnimi letališči.V kolikor si boste vzeli nekaj časa si lahko najdete najnižjo tarifo, še posebej če ste lahko fleksibilni z datumi odhoda in vrnitve. Pri rednih letalskih kartah pa velja pravilo, da preje, ko si rezervirate let, cenejši so, saj na koncu ostanejo le še najvišje tarife .
Ko prejmete informativno ponudbo, je nujno, da nas čimpreje kontaktirate telefonsko , da vnesemo rezervacijo, ta drži do 18h na dan ko je vnešena. če do takrat prejmemo potrdilo o plačilu na e-mail ali na fax, se karta fiksira, sicer se rezervacija avtomatsko s strani avio-prevoznika stornira. Ker se cene in tarife spreminjajo dnevno, tako tudi ne moremo več garantirati, da bo cena naslednji dan nespremenjena.

? Kakšni so načini plačila?
Na podlagi informativne ponudbe, v kateri so navedeni vsi potrebni podatki za izvedbo plačila se, nakaže naveden znesek na naš TRR . To lahko storite na podlagi splošne položnice pri vsaki banki, pošti, prek internetnega bančništva (lahko tudi s plačinim nalogom), prek teledoma... Se pravi plačilo je gotovinsko , plačila s plačilnimi in kreditnimi karticami ali s čeki niso mogoča.
V kolikor gre za bolj oddaljen datum odhoda, je za rezervacijo potrebno 40% predplačilo , v vsakem primeru pa mora biti aranžma najkasneje 15. dan pred odhodom vplačan v celoti . Pri rednih letalskih kartah pa mora biti v vsakem primeru 100% predplačilo .
Po poravljenem plačilu je potrebno tudi čimpreje posredovati potrdilo o plačilu na naš faks ali na e-mail, sicer se rezervacija naredi šele ko so vidna sredstva na našem računu (v kolikor ponudba še drži).
če se v vmesnem času ponudba spremeni (poidejo prosta mesta, je umaknjena akcija) vas o tem pred potrditvijo obvestimo, potem pa se vplačani znesek vrne ali pa se po želji izbere alternativna ponudba.

? Kaj prinese izpolnitev obrazca za naročilo?
Izpolnitev obrazca za naročilo vas v ničemer ne obvezuje, prjemete pa referenčno številko in informativno ponudbo, na podlagi katere vam naši referenti lahko preverijo prostost izbranih kapacitet, preverjio cene za otroke, možnosti dodatnih ležišč in druge informacije v zvezi s konkretno ponudbo.

? Kako vem, da je nekaj, kar gledam na spletu prosto?
V kolikor gre za ponudbe z odhodom iz tujine , načelno velja, da je, v kolikor vam odpre obrazec za naročilo, v tistem trenutku izbrana ponudba še prosta.
Ponudbe z odhodom iz Ljubljane pa se v sistem še vedno vnaša ročno in je neprestana ažuriranost praktično nemogoča, tako, da je nujno, da za izbrano ponudbo izpolnite obrazec za naročilo, potem pa nas na podlagi referenčne številke, ki jo prejemete telefonsko kontaktirate.

? Kakšne so cene za otroke in kako jih preverim?
Cene za otroke je potrebno preverjati pri vsaki ponudbi posebej. Načeloma velja da dojenček od 0-2 let ne plača ničesar, otrok od 2-12 let pa je deležen popusta (popusti se gibljejo od 60-10% cene aranžmaja). Lahko so postavljene tudi drugačne starostne omejitve.Ker pa je v ponudbi veliko različnih organizatorjev potovanj, ki imajo vsak svoje različne pogoje, pa je potrebno vsako ponudbo preverjati posamično. Tako da je priporočljivo da se izpolni obrazec za naročilo in v rubriki »imena in priimki« potnikov vpišete tudi rojstne datume, potem pa nas na podlagi referenčne številke kontaktirate telefonsko ali po e-mailu .

? Ali so v ceno vključene letališke pristojbine?
Ko pridete do končne izbire in se vam odpre obrazec za naročilo, je v rubriki »cena na osebo« vedno navedena celotna cena , se pravi že z vključenimi stroški za letališke in ponekod-kjer so-varnostne pristojbine.

? Kako je s parkiranjem na odhodnih letališčih?
Načeloma strošek parkiranja ni vključen v ceno.


vprašanja in informacije

04 502-1800, 041 691851, info@odklop.com

o podjetju | splošni pogoji | varstvo osebnih podatkov